2011. augusztus 28., vasárnap

Senkiföldje és Árnyékbirodalom

Vége a gólyatáboros mizériának, végre jöhet a szórakozás: sportmászás Höllental-ban.

Pistikével ketten veretjük a daewoo-val. Szombat délután érünk a Niemandsland nevű szektorhoz, KMG-ék már kint vannak. Nekem egy 7+ OS és egy 8- secondGO lett meg. Pisti egy 9- -t megtolt (maximalkraftausdauern). Utána eleredt az eső, én is felmentem a 9- -ben, de megmászás nem lett. Pisti egy áthajló 10-esben fárasztotta le magát, míg elállt az eső, aztán lementünk.


Vasárnap nagyon szép napra ébredtünk, megkerestük a Schattenreich szektort, nagyon adja.


Bemelegítettünk egy 6-oson, aztán 8 OS és flash, nekem még egy 8+ flash (eddigi legjobb flash-em), Pistinek secondGO. Kajálás után nagyon leültünk, belemegyek egy 8+/9- -be, de csak felszopom magam. Pistike hasonlóan egy 9-/9 -ben. Összepakolunk, lejövünk, még megnézzük a Bushaltestelle-wandl szektort, ami szintén egy gyöngyszem.

Höllental tényleg tele van jobbnál-jobb sportszektorokkal és mindenhol fasza 9/10-es utak. Nyáron (nur in Hochsommer) abszolút top mászóhely, ha nagyfalazni, ha csapatni akarsz.

2 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

megláttam az első képet és kicsordult egy könnyszem... :D

gábor írta...

Remélem láttad, hogy honnan van a pohár ;)